Download @ponysmakeup 's Instagram

Click to download

새벽 두 시까지 촬영 중! 배고프기 시작한다... l'm filming now. I mean, i'm soooooo starving🐹

Zhinsta Videos

We pick hot videos every day, remember to come to this channel next time. see all videos


Recommend Boards

Comments

ayu_r8

그 메이크업의 비디오 해 주세용 ㅠㅠ

iambellissimo

I really love your lipstick color. Could you tell me what it is ?

miii__young

Your makeup is best of all 😍 its really beautiful 😭 please take your teach 😊😙

shaams_122

@shorog_544 تتهببلل

oezgee1709

@iambellissimo she has a video for this look on youtube x

_.mrstae._

What is your Snow account pls🙌♥🙏

bora.belle

이거 무슨 앱이에용 what app did she use ?

iambellissimo

@oezgee1709 thank you ! I've already watched the video, but the lipstick in the video is different from this photo.. 😥

oezgee1709

@iambellissimo hmm maybe because of the filter she used? It makes the lips look more pink 😊

ninggiiez

Makeup tutorial please 🙏🏼

arinzechimezie

Hi I love that

showlo_xs

什么app

jaehyeon822

愛と好きです🐄

ha_quann

vợ anh xinh vl

twice_blackbink

😍😍🔥🔥

x__9lx9

wow♥️

danbi_love_so

@bora.belle snow 스노우

xyceil.zx

hello from 🇨🇦, what’s your contact lenses colour and brand?

im.pamda

@ponysmakeup do you have a tutorial on this peachy makeup look yet? If you haven't can you do one please? 😍

alexandrepinturasctba

Gata mais linda amei essa picadinha quero pra mim

muzulkifli3648

hahahahahahahahaha

mean.john

이 메이크업 튜토리얼 올려주세요..!ㅜㅜㅜ존예

bernsta.mua

Hi pony, alway love your work. Big fan of yours!!! Can i ask what contact lens you're wearing?

diana_lee92

Cute and beautiful

_queen33__

Cute ☺️

xho0orx

OMG so cute and pretty and Amazing, love you+your channel+your makeup+everything related to pony🖤🥀

tpics94

هنا طالعة حلوة 🌚🍺 @real__pcy شرف بلة ظحمة وازحف لو هم منطيتك بلوك الاخت

korinkorin43

cute❤(ӦvӦ。)

joody.jojo95

Cute❤❤

nowhereplainss

What lipstick is this please?

sydnerella_02

I kinda watched that makeup tutorial in your Youtube channel

soctran96

❤️❤️❤️