Recommend Boards

Comments

wsecsm

@erdem_d.johnsen wollte er nicht aufhören hahaha ?

bastien__ds

@enzow_f @romain.marco donc la il vient de tirer 300kg de chaine comme si cetait un corps d'enfant?

enzow_f

@bastien__ds Ce bœuf putain.... cette technique de soulevé de pneu avec le ventre 😳

enzow_f

@bastien__ds Il a quelques sponsors quand même aussi

bastien__ds

@bastien__ds jsuis choqué je matte tout son insta là mais cette boule de force surhumaine pure là cest abuséééééée

cjerla_26

@alazz__ peep the smelling salts

danmartinesquire

Looking fast. Good shit

kevin.baker12

You the man!!

bbbmcr

Lmfao that guy clapping

syedhussain87

Fuck he's fast

i_am_mr.y

Look at what he sniffs before the lift @mrinal_kuniyal

mrinal_kuniyal

@i_am_mr.y cocaine😂

monsieurchuck

@capt_tony 不是 大哥 这铁链子300 对么

saul_mcveigh

@jim8271 and why would the worlds strongest man have to post a video of him pulling fake weights 😂😂😂

tehraniran92

ما یه داداشی داریم اسمش رامینه انگشتش نمیشی@raminfarajnezhad

marcmane93

@williamson24 strongest man in world lol

adam_horie

@grae_w this the bloke you where telling me about?

henryproctor

@cproctor10 how heavy that is😂

jaredsolomon

@levi_solomon @gabrielste1n @jamie_aronson lightweight

traytrayto_lit

Bro sniffing cocaine

mexicanmuscle007

@elijah_cozad27 uff uff ! 💪

kevainoboeuf

@julien.houcke 😮😮😮

andrearuzzante

Fat, no cardio, man that's gonna kill you