Recommend Boards

Comments

mister.wabbit

When i first moved to texas it snowed me being from cali i waa going through it it was to damn cold uuh uun shit he think 55 degrees in cali is cold asfk ahahaha

islandbeauty_4eva

And im in chicago they can keep that snow

iamroyelty

Snow 6 months out of the year???? Dang!!

q_bee_yourstruly

Lmao. Don’t do us like that . You can come back every now and then... 🤣🤣 No but I feel you , when I move to a warmer climate I might feel the same way.. lol

____mrs.b

😂😂

keymcnair

I feel u fuck the snow

nailsbymally

Amen! I live in Canada and this shit ain’t no joke!

brownskinjen

@mz_2tee ya! No to snow!! 😂😂

mz_2tee

@brownskinjen lmao ain’t nobody got time for that

iambquiz

I’m so ready to get out of Michigan. This -5 and snow duo is not even for the birds 😩

msforbes

@kaseytarantino 😂😂😂 I just knew he was going to say he was from Michigan

dollface_dayna

This my last year here! @kendallkyndall "come back months are summer only " lol

her_archer_ship

I bet you love living out here in California huh

kanikajuicycouture

Yesssss @kendallkyndall I’m born and breed in Michigan baby and it’s cold then a MF😫😂

ladi_glo_

Seriously!

doritsaa

W O R D 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

infamousindy

In real life though 😂

fire_cracker76

F*** tha dumb shit....I feel you!😂😂😂😂😂😂😂😂

_jah___

@_freelance__ yoooo! 😂 I still like that shit 🤷🏾‍♀️

mssbonjour

🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂

rosediamonds83

I agree👏👏👏👏

grahamtootie

👉💯👈 #Mn

bsahaniminaj

"Squeeze" lmao

south3rn_jamaicanprinc3ss

Lol I feel u...I stayed in Michigan for 8 yrs I couldn't wait to move back home to Texas 😂😂...unfortunately the cold weather and snow followed me here since 09 😭😭

trudiva1983

😂😂💁

imwhatshappening

@frankotirador3 this is me😂😂😂

istandalone4greatness

Detroit all day don’t even start with snow ⛄️💀🤦🏽‍♀️😂💯