Comments

cynthiamal

@infinite_truth71 benefit of the doubt goes both ways!

behold_apalehorse

@bekah.schultz You're literally spending time on instagram, berating someone for spending time on instagram, telling them they could be doing something else, and you're not heeding your own advice? lol gtfo

infinite_truth71

@cynthiamal wtf are you talking about shit disturber?

bekah.schultz

@sherylsh actually this is the perfect time to plant flowers since it’s past the last frost. And in order to claim them as facts you need proof to back your claim. I didn’t really follow this case but based on what I heard, I’m more likely to believe someone with a squeaky clean record over someone who blatantly committed perjury, not once, but twice. And is documented doing so. Frankly I don’t give a shit about who raped whom. I care more about the fact that this dude committed a felony and gets to sit in the Supreme Court. Pretty sure the whole thing came back as inconclusive anyway and the only people who knew what happened are the ones who were there. And I kinda gotta call bullshit since the White House wouldn’t let the fbi investigate properly. But who cares? It’s done and over with. If you want some plants I will happily send you clippings.

bekah.schultz

@behold_apalehorse it’s called multitasking

sherylsh

@bekah.schultz Are you also a weather forecaster? Where I live....there may still be a chance for frost....🤔🤔🤔 . So I’ll wait a bit longer!!! FBI had investigated K like 6 times and found nothing. Maybe you should go do some actual research before spouting off about legal issues that are apparently over your head!!!🙄🙄🙄. 💙🇺🇸❤️

bekah.schultz

@sherylsh that’s why I said “from what I heard”...... and you can look it up. Most places in the US have had their last frost. Also, indoor plants can be planted at any time in whatever pot you like.

sherylsh

@bekah.schultz Actually sounds more like running errands not multitasking!!!🤣

behold_apalehorse

@bekah.schultz Its called multitasking when you do it but its called wasting time with weird shit for "now" reason when someone else does? hahaha gtfo you're dishonest and also wrong about Kavanaugh vs Ford lol

sherylsh

@bekah.schultz Your “from what I heard” comment was referring to the hearing not the weather. Also you should research and not listen to hearsay......more conducive to an honest, well informed argument. You’d better get to studying more and listening less!! Have a great weekend!!!❤️🇺🇸💙

bekah.schultz

@behold_apalehorse okay and I should be caring about what a very obviously fake account stranger on the internet has to say lmao? I’m not dishonest. Being dishonest would make me a liar and untrustworthy person, which I’m neither. If I’m wrong then prove it. I’m more than happy to admit my wrongfulness when there is substantial evidence to prove me so.

bekah.schultz

@sherylsh that’s why I asked for proof. Prove me wrong. All I’m saying is from what I heard she is much easier to believe. I’m not really taking sides. I just don’t think a felon should be a Supreme Court justice, do you not agree?

behold_apalehorse

@bekah.schultz Fake compared to your poorly lit food pictures and totally really obv not saved from SnapChat ultra-filtered selfies? lol plz. You are dishonest: perhaps because you speak as an authority on Kav vs Ford, but you don't actually know anything? Using a word like "eon" to describe how long ago the testimony was? You're trash talking someone for being on insta - USING INSTA, though that's probably more hypocritical than dishonest lol The fact that you have to ask why shows you're also not self aware.

sherylsh

@bekah.schultz Did you READ my post? It clearly documents the entire case. And I’m 110% sure that K isn’t a felon....🙄🙄🙄! Ford, I’m afraid has lots of issues, which really is sad. Hoping she gets the help/support she needs.

bekah.schultz

@sherylsh perjury is a felony. Someone who commits a felony is a felon. He is documented committing perjury but was never tried. He should be tried and in jail.

bekah.schultz

@sherylsh your post also isn’t proof. When I say proof, I mean give me articles or literally anything to back your claim. I can say “the sky is orange” all I want but wouldn’t be correct and my word isn’t proof.

bekah.schultz

@behold_apalehorse ill admit my kitchen is poorly lit and I use snap chat filters. I still post unfiltered pictures on my story because people watch that more than look at my posts, therefore I post more on my story. Me admitting to those things means I’m not dishonest. If I were dishonest I would be denying those things but I’m not. Fully admitting them. I’m talking trash about someone who posts five, ten paragraph comments on a post from 30+ weeks ago. Now I’m wasting my time because I’m bored and I’m waiting to go to the gym later. Maybe watch game of thrones or west world. I already did what I wanted to do yesterday and this morning. Now I’m just killing time.

behold_apalehorse

@bekah.schultz Again, why is it okay for you to do this but you think you're dunking on someone else for doing it? lol

behold_apalehorse

@bekah.schultz It's strange that you're on the same post as the person you're talking about doing the same shit you're trying to trash talk lol

bekah.schultz

@behold_apalehorse again, I’m saying it’s dumb to talk about it now. She continued and so did I. If she had not continued, I would not have. It’s called.... wait for it.... a conversation. And you’re proceeding to dunk on me about dunking on her. Dunk-ception. Gonna keep going until we all just shut up. Maybe someone will come along and dunk on you for dunking on me for dunking on her. Maybe another person comes scrolling on through and dunks on the other guy for dunking on you for dunking on me for dunking on her.... I will honestly keep going. All I gotta do for today is go to the gym tonight.

sherylsh

@bekah.schultz Actually you joined an on going conversation! I’m merely stating facts. Thankful K was confirmed and Feinstein and her groupies failed. You’d better get to the gym. Have fun!! 💙🇺🇸❤️

bekah.schultz

@sherylsh you can’t have a conversation by yourself. You made a statement. And again, you can’t claim fact without proof. That’s why people think the earth is flat. They listen to one person instead of fact. And I’ll go to the gym later when it’s not busy. Thanks!

sherylsh

@bekah.schultz Wrong again..... the Canadian and I were discussing Ford when you butted in......!!!🤣🤣🤣

bekah.schultz

@sherylsh not completely sure what you are talking about. Unless he deleted his comments all I see are yours and mine

sherylsh

@bekah.schultz Ahhh, maybe he did! Instagram kept trying to block me , he and I thought we were being censored and it was creepy. So much for freedom of speech! 🤔🤔🤔

bekah.schultz

@sherylsh it happens if you say certain words in your comments or if the page owner or commented block or delete the stuff

sherylsh

@bekah.schultz Ahhh, ok. Nothing bad from either one of us. Thanks!! Hope you had a good work out. Happy Easter!!🐰🐇🐣

bekah.schultz

@sherylsh thanks! Happy Easter!

behold_apalehorse

@bekah.schultz lol are you done? You've now spent 2 days doing exactly what you complained about someone else doing lmfaoo

bekah.schultz

@behold_apalehorse I was done like 14 hours ago. When we went to a completely different topic. Are you done or are you just gonna check in very few hours to see when I’ll respond back?

macaronyboy

Who'd even fuck her she's ugly as shit 😭

calvinreif

@gabesardinia cracking the fuck up

joerivanmeer

@macaronyboy that is not nice.

behold_apalehorse

@bekah.schultz i mean lol are you gonna keep talking shit? You realize your response is STILL shit talking the exact thing you're doing hahaha

bekah.schultz

@behold_apalehorse waited a whole three days to say that?

behold_apalehorse

@bekah.schultz I didn't wait any days for anything and here you still are lol. You know how notifications work right?

bekah.schultz

@behold_apalehorse I mean I commented last 3 days ago. So either your notifications are off or you’re oblivious. Now are you gonna stop acting like crunchy foreskin?

filminquisition

This didn't age well